DDC - DeDinkyClub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DDC - DeDinkyClub

Verzamelen en herstellen van miniaturen
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 ff voorstellen hé

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
VAGcruiser




Aantal berichten : 12
Leeftijd : 54
Localisation : belgium
Registration date : 04-07-08

ff voorstellen hé Empty
BerichtOnderwerp: ff voorstellen hé   ff voorstellen hé Icon_minitime4/7/2008, 8:43 pm

awel, kzal me is voorstellen, kben Ronald en woon in limboland (limburg) in belgié, ben import vanuit antwerpen, en woon hier nu met men vriendin, zoontje van nu 2 maand oud ,ons 4 shar-pei's ons kat en men VAG bakskes Very Happy

ik ben vw/audi fan, retro bakskes en zo ben ik matchbox en anderen beginnen verzamelen, nu ben ik eigenlijk bezig met 1/43 vooral schabak momenteel , die toch wel erg zeldzaam aant worden zijn cheers

hier enkele foto's van men "echte" auto's van waaruit men miniatuur virus verder komt Cool heb ook nog verschillende golfkes 1 gehad

ff voorstellen hé 12og1

ff voorstellen hé 41qh0

ff voorstellen hé 32vf3

en dan nu men miniatuurkes dus enkel vw en audi é manne Smile

ff voorstellen hé P1100171wx6

ff voorstellen hé P1100174ly4

ff voorstellen hé P1100181wr9

ff voorstellen hé P1100180ln9

ff voorstellen hé 11wo3

ff voorstellen hé 21zg3

ff voorstellen hé 32gk1

ff voorstellen hé P1100187hx0

ff voorstellen hé P11001861gw7

da zijn ze dan voort moment, zullen er ongetwijfeld nog wel bijkomen lol!

greetz
Ronald


Laatst aangepast door VAGcruiser op 4/7/2008, 10:27 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Boumpa

Boumpa


Aantal berichten : 736
Leeftijd : 78
Localisation : Charleroi - Fleurus
Registration date : 05-02-07

ff voorstellen hé Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen hé   ff voorstellen hé Icon_minitime4/7/2008, 9:43 pm

Hoi Ronald
Wel bedankt voor je presentatie
Nu zijn we dan 3 sinjoren, Pierre( Brigaboe van Mortsel), en ik alhoewel al bijna 50j in wallonie met wat tussen periodes van enkele jaren in Engeland, Nederland, Duitsland en Italie.
Wel al een mooie en gevarieerde verzameling en goed geschikte toonkastdie je ons toont.
Ik denk dat Dessel ook Schabak verzamelt, maar zou wel kunnen dat hij op dit oogenblik met verlof is
Ronald/boumpa
Terug naar boven Ga naar beneden
VAGcruiser




Aantal berichten : 12
Leeftijd : 54
Localisation : belgium
Registration date : 04-07-08

ff voorstellen hé Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen hé   ff voorstellen hé Icon_minitime4/7/2008, 10:18 pm

bedankt nog voor de tip op pm hé boumpa farao
ja, ben nog op zoek naar jetta 1 van schabak en golf 1 cabrio van schabak, zijn ni makkelijk te vinden hoor

greetz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dessel




Aantal berichten : 218
Leeftijd : 57
Localisation : 2560 Kessel
Registration date : 10-09-07

ff voorstellen hé Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen hé   ff voorstellen hé Icon_minitime5/7/2008, 12:45 am

Hallo daar !
De Jetta I van Schabak heb ik via Ebay.de gevonden. Wel zorgen dat je vooraf de verzendingskosten weet, anders kan dat al eens tegenvallen.
Van een Golf I Cabrio van Schabak weet ik niets. Wel van Detail Cars en dat model is sinds enkele jaren door Solido hernomen.
Wanneer het toch over een Schabak-model gaat, is het dan geen Golf III-cabrio ?
Terug naar boven Ga naar beneden
VAGcruiser




Aantal berichten : 12
Leeftijd : 54
Localisation : belgium
Registration date : 04-07-08

ff voorstellen hé Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen hé   ff voorstellen hé Icon_minitime5/7/2008, 12:48 am

zou golf 1 cabrio willen maar weet idd niet of ie bestaat van schabak, indien je jetta 1 weet staan van schabak mag je me het steeds laten weten als je wil afro

greetz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dessel




Aantal berichten : 218
Leeftijd : 57
Localisation : 2560 Kessel
Registration date : 10-09-07

ff voorstellen hé Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen hé   ff voorstellen hé Icon_minitime8/7/2008, 12:43 am

Er staat er eentje op Ebay :

http://cgi.benl.ebay.be/SCHABAK-1001-VW-JETTA-1-43-hellblau_W0QQitemZ220254610916QQihZ012QQcategoryZ74294QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Is wel bespeeld, maar compleet. Lichtblauwe versie.
Terug naar boven Ga naar beneden
VAGcruiser




Aantal berichten : 12
Leeftijd : 54
Localisation : belgium
Registration date : 04-07-08

ff voorstellen hé Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen hé   ff voorstellen hé Icon_minitime8/7/2008, 5:29 pm

idd maar ziet er spijtig genoeg ni uit hé, ik hga em wel ff int oog houden maar is ni veel waard in die staat é, de rest dak heb is in perfecte staat dus zal mss ook wel wa misstaan é ,toch bedankt, als jer nog tegenkomt, let me know é Wink

greetz
Ronald
Terug naar boven Ga naar beneden
Dessel




Aantal berichten : 218
Leeftijd : 57
Localisation : 2560 Kessel
Registration date : 10-09-07

ff voorstellen hé Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen hé   ff voorstellen hé Icon_minitime9/7/2008, 12:38 am

Klopt, Ronald. Deze moet echt wel herspoten worden ...
Ik hou je op de hoogte wanneer er wat beters in 't visier komt !

Even tussendoor : ik verzamel niet écht Schabak-modelletjes, maar omdat de promo-modellen voor VW in de jaren '80-'90 door Schabak gemaakt werden (zoals dat in de jaren '50-'60 Wiking was en vanaf eind jaren '60 Cursor), heb ik wel wat van dit miniatuurmerk in mijn vitrine.
Voor de volledigheid : in de jaren '70 was Schuco de leverancier en afwisselend met Schabak was Conrad aan de beurt (T3, Polo 2de serie, Passat/Santana).

Wat betreft Golf I (de gewone, niet de cabrio) zijn er op (ongeveer) 1/43 ook nog modelletjes van Solido (niet de Detail Cars - reissue, maar een eigen jaren '70-product), Schuco en Mebetoys/HotWheels. De 2 laatsten zijn in 5-deurs versie.
ff voorstellen hé Vwgolfihotwheelsenschuclj3
Links Mattel HotWheels/Mebetoys, rechts Schuco (let op het schaalverschil).
De Schuco heb ik vroeger wel wat detail gegeven (kon dat toen niet laten) : bumpers, pinkers en het zwart van de grille afgelijnd ipv de slordige 'stempel' zoals het origineel was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dessel




Aantal berichten : 218
Leeftijd : 57
Localisation : 2560 Kessel
Registration date : 10-09-07

ff voorstellen hé Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen hé   ff voorstellen hé Icon_minitime11/7/2008, 11:41 pm

@Ronald : You've got mail !
Laat me weten of je gaat bieden, anders probeer ik misschien ook nog even ...
Terug naar boven Ga naar beneden
VAGcruiser




Aantal berichten : 12
Leeftijd : 54
Localisation : belgium
Registration date : 04-07-08

ff voorstellen hé Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen hé   ff voorstellen hé Icon_minitime12/7/2008, 12:04 am

hey

thanx hé, kga er idd wel op broberen te bieden

greetz
Ronald
Terug naar boven Ga naar beneden
VAGcruiser




Aantal berichten : 12
Leeftijd : 54
Localisation : belgium
Registration date : 04-07-08

ff voorstellen hé Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen hé   ff voorstellen hé Icon_minitime13/7/2008, 1:53 pm

Dessel schreef:
@Ronald : You've got mail !
Laat me weten of je gaat bieden, anders probeer ik misschien ook nog even ...

ben aant wachten tot ert afloopt om te bieden sé maar volgens mij is die gast de prijs zelf omhoog zaant drijven, kijk maar ééns naar biedgeschiedenis, of het moest zo zijn dat al die duitsers bijna dezelfde nick hebben geek
Terug naar boven Ga naar beneden
VAGcruiser




Aantal berichten : 12
Leeftijd : 54
Localisation : belgium
Registration date : 04-07-08

ff voorstellen hé Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen hé   ff voorstellen hé Icon_minitime14/7/2008, 11:39 pm

Dessel schreef:
@Ronald : You've got mail !
Laat me weten of je gaat bieden, anders probeer ik misschien ook nog even ...

het is dus ni gelukt Sad is er nog ene net boven kunnen gaan maar heb wel ene in iets mindere staat van schabak op e bay gewonnen maar zo slecht is ie ni en ben er content mee en nog een poloke 1 van conrad derbij, moeten nog van duitsland overkomen nu king

ff voorstellen hé Jettake1kj8

ff voorstellen hé Jettake12il1

ff voorstellen hé Jettake13bd9

ff voorstellen hé Polow13vg7

ff voorstellen hé Polow1ex9

ff voorstellen hé Polow12sx2

das het dan weer voor vandaag geek

greetz
Ronald
Terug naar boven Ga naar beneden
Boumpa

Boumpa


Aantal berichten : 736
Leeftijd : 78
Localisation : Charleroi - Fleurus
Registration date : 05-02-07

ff voorstellen hé Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen hé   ff voorstellen hé Icon_minitime15/7/2008, 11:28 am

Niet wanhopen, ''To morrow is an other day'', heeft drie jaar geduurd voor ik de El Camino met de twee bijhorende trailers bijeen had.

Ronald kunt ge de volgende keer uw schabaks onder andere merken plaatsen, ik gellof dat dinkyger er al heeft opgezet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ff voorstellen hé Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen hé   ff voorstellen hé Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ff voorstellen hé
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» even voorstellen
» even voorstellen
» even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DDC - DeDinkyClub :: VISITEKAARTJE WIE BEN IK ?-
Ga naar: