DDC - DeDinkyClub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DDC - DeDinkyClub

Verzamelen en herstellen van miniaturen
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 even voorstellen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
pepelepaulo




Aantal berichten : 1
Leeftijd : 69
Localisation : Brussel
Registration date : 03-08-14

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen   even voorstellen Icon_minitime3/8/2014, 1:31 pm

Hello, ik ben Paul, 60 jaar oud. "pepelepaulo" is door mijn dochters gevonden, gezien ik grootvader ben (pepe) en in analogie met de film "Pepe le Mokko" in de jaren vijftig. Van die jaren sprekende, verzamel ik ook de Dinky Toys en Matchbox van deze periode. Ben per toeval op DDC gevallen en heb met heel veel interesse verschillende topics bezocht. Ik restaureer een aantal beschadigde modellen. Tot heden wordt het schilderwerk mbv Humbrol verf en penceel gedaan. ik denk nu over te gaan naar een aerograaf.

enige raad in de keuze van een aerograaf ?

alvast bedankt

Paul
Terug naar boven Ga naar beneden
Boumpa

Boumpa


Aantal berichten : 736
Leeftijd : 78
Localisation : Charleroi - Fleurus
Registration date : 05-02-07

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen Icon_minitime14/8/2014, 12:13 pm

Hartelijk welkom op dit forum, er is de laatste maanden weinig gebeurd meeste leden komen en lezen de berichten maar vertellen niet veel . wat betreft jouw vraag ik doe ook restauratie. in de forums kan je meer inlichtingen bekomen. Nochmaals hartelijk welkom en goede lektuur op het forum
Ronald/boumpa
Terug naar boven Ga naar beneden
 
even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» even voorstellen
» even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DDC - DeDinkyClub :: VISITEKAARTJE WIE BEN IK ?-
Ga naar: