DDC - DeDinkyClub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DDC - DeDinkyClub

Verzamelen en herstellen van miniaturen
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 even voorstellen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
peter123




Aantal berichten : 1
Leeftijd : 66
Localisation : Mill, NL
Registration date : 14-12-08

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen   even voorstellen Icon_minitime14/12/2008, 1:50 am

Hoi, ik ben Peter, al weer 50 jaar, in mijn jeugd had ik diverse dinky's, die door mijn moeder altijd goed zijn bewaard. Deze zijn na verloop van tijd weer bij mij terecht gekomen. Na afstoffen en er naar gekeken te hebben besloot ik de Dinkies die ik vroeger ook had, maar die tijdens een verhuizing verloren waren gegaan weer te gaan zoeken. dat liep wel een beetje uit de klauwen want nu heb ik ondertussen ongeveer 250 Dinkies, hoofdzakelijk truck's, beduidend meer dan dat ik als klein jongetje had Smile..... Zoals de meesten hoefd het voor mij niet mint te zijn, de patina van een 50 jaar oude Dinky geeft het vaak dat extra, restaureren is bij mij, hoofdzakelijk rechtbuigen en eventueel bandjes vervangen.
Door mijn vroegere werk bij de Koninklijke Marine heb ik veel dinkies in Engeland, Schotland, Noord-Ierland, maar ook Frankrijk en Belgie kunnen kopen.
Veel Antiek of flea markten bezocht, o.a. de Barras in Glasgow, of in model shops.
Nu ik niet meer vaar kijk ik hoofdzakelijk op ebay.uk. Veel aanbod, maar ook veelal schappelijke post kosten, vaak goedkoper dan binnen Nederland. Het nadeel van Ebay is de charme van het dooreen stad slenteren, de marktjes bezoeken, een Dinky vinden, in je handen houden en beslissen, ja of nee... En daarna in een Pub,met een Pint de Dinky nogeens goed bekijken.. groetjes, Peter
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 297
Leeftijd : 70
Localisation : Mortsel Belgie
Registration date : 02-02-07

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Welkom Peter   even voorstellen Icon_minitime14/12/2008, 7:38 am

Allo, namens Ronald (Boumpa) en mezelf Pierre (Brigaboe) wensen we U welkom tot onze club en hopen op uw inbreng. Qua foto's is het even zoeken; er staat een uitvoerige uitleg in het forum, maar aarzel niet om een mailtje te sturen bij problemen (hebben er zelf ook moeite mee gehad Very Happy ) gr. P.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dedinkyclub.actieforum.com
 
even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» even voorstellen
» even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DDC - DeDinkyClub :: VISITEKAARTJE WIE BEN IK ?-
Ga naar: