VRAAG: AFPLAKKEN zonder eerste verf te beschadigen
3 plaatsers
Auteur
Bericht
Brigaboe
Aantal berichten : 199 Leeftijd : 70 Localisation : Mortsel Registration date : 02-02-07
Onderwerp: VRAAG: AFPLAKKEN zonder eerste verf te beschadigen 2/3/2007, 12:34 pm
Ik heb alles geprobeerd. Alle soorten van plakband (Tesa, noem maar op) maar als ik de tape er af trek komen er stukjes lak van mijn kleur ook af. Gebakken, doorgebakken... het helpt niet. AUB?
Brigaboe
Aantal berichten : 199 Leeftijd : 70 Localisation : Mortsel Registration date : 02-02-07
Onderwerp: TE proper 4/3/2007, 5:49 pm
Volgens mijn zoon die behangen/garnieren doet is mijn ondergrond (de Zamac) te proper en daarom blijft de verf niet 'plakken' Oplossing is om met wat slissen dat euvel te verwijderen. Na-uitleg volgt. Pierre
Boumpa
Aantal berichten : 736 Leeftijd : 79 Localisation : Charleroi - Fleurus Registration date : 05-02-07
Onderwerp: Re: VRAAG: AFPLAKKEN zonder eerste verf te beschadigen 3/8/2007, 12:25 pm
Hebt ge al geprobeerd met de '' profesionele'' plakband gebruikt door de garagisten - koetswerk herstellers
Boumpa
Aantal berichten : 736 Leeftijd : 79 Localisation : Charleroi - Fleurus Registration date : 05-02-07
Onderwerp: Re: VRAAG: AFPLAKKEN zonder eerste verf te beschadigen 16/10/2007, 3:34 pm
Ik las vandaag in een amerikaans web newsletter( Airbrush Newsletter) dat er speciaal ''frisket paper'' bestaat geschikt voor miniatuur autos. Als iemand het kent? gebruikt heeft? of weet waar het te krijgen is, graag een antwoord
dinkger
Aantal berichten : 116 Leeftijd : 73 Localisation : venlo NL Registration date : 09-04-08
Onderwerp: Re: VRAAG: AFPLAKKEN zonder eerste verf te beschadigen 16/4/2008, 11:36 pm
wat betreft het afplakken gebruik ik TAMIYA MASKING TAPE . ben daar zeer tevreden over, zit in een houder zodat makkelijk afrollen is plakt goed en is ook goed te verwijderen en ook belangrijk verf loopt er niet onder. schijnt dat in verschillende breedte zijn dus voor elke klus iets.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: VRAAG: AFPLAKKEN zonder eerste verf te beschadigen
VRAAG: AFPLAKKEN zonder eerste verf te beschadigen