DDC - DeDinkyClub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DDC - DeDinkyClub

Verzamelen en herstellen van miniaturen

IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

VRAAG: AFPLAKKEN zonder eerste verf te beschadigen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Brigaboe

Aantal berichten : 199
Leeftijd : 70
Registration date : 02-02-07

VRAAG: AFPLAKKEN zonder eerste verf te beschadigen Empty
BerichtOnderwerp: VRAAG: AFPLAKKEN zonder eerste verf te beschadigen   VRAAG: AFPLAKKEN zonder eerste verf te beschadigen Icon_minitime2/3/2007, 12:34 pm

Ik heb alles geprobeerd. Alle soorten van plakband (Tesa, noem maar op) maar als ik de tape er af trek komen er stukjes lak van mijn kleur ook af. Gebakken, doorgebakken... het helpt niet. AUB?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dedinkyclub.eu
Brigaboe

Aantal berichten : 199
Leeftijd : 70
Registration date : 02-02-07

BerichtOnderwerp: TE proper   VRAAG: AFPLAKKEN zonder eerste verf te beschadigen Icon_minitime4/3/2007, 5:49 pm

Volgens mijn zoon die behangen/garnieren doet is mijn ondergrond (de Zamac) te proper en daarom blijft de verf niet 'plakken' Oplossing is om met wat slissen dat euvel te verwijderen. Na-uitleg volgt. Pierre
http://www.dedinkyclub.eu
Boumpa

Boumpa

Aantal berichten : 736
Leeftijd : 79
Registration date : 05-02-07

BerichtOnderwerp: Re: VRAAG: AFPLAKKEN zonder eerste verf te beschadigen   VRAAG: AFPLAKKEN zonder eerste verf te beschadigen Icon_minitime3/8/2007, 12:25 pm

Hebt ge al geprobeerd met de '' profesionele'' plakband gebruikt door de garagisten - koetswerk herstellers
Boumpa

Boumpa

Aantal berichten : 736
Leeftijd : 79
Registration date : 05-02-07

BerichtOnderwerp: Re: VRAAG: AFPLAKKEN zonder eerste verf te beschadigen   VRAAG: AFPLAKKEN zonder eerste verf te beschadigen Icon_minitime16/10/2007, 3:34 pm

Ik las vandaag in een amerikaans web newsletter( Airbrush Newsletter) dat er speciaal ''frisket paper'' bestaat geschikt voor miniatuur autos. Als iemand het kent? gebruikt heeft? of weet waar het te krijgen is, graag een antwoord
dinkger

dinkger

Aantal berichten : 116
Leeftijd : 73
Registration date : 09-04-08

BerichtOnderwerp: Re: VRAAG: AFPLAKKEN zonder eerste verf te beschadigen   VRAAG: AFPLAKKEN zonder eerste verf te beschadigen Icon_minitime16/4/2008, 11:36 pm

wat betreft het afplakken gebruik ik TAMIYA MASKING TAPE .
ben daar zeer tevreden over, zit in een houder zodat makkelijk afrollen is plakt goed en is ook goed te verwijderen en ook belangrijk verf loopt er niet onder.
schijnt dat in verschillende breedte zijn dus voor elke klus iets.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: VRAAG: AFPLAKKEN zonder eerste verf te beschadigen   VRAAG: AFPLAKKEN zonder eerste verf te beschadigen Icon_minitime

VRAAG: AFPLAKKEN zonder eerste verf te beschadigen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Verf afbijtend produkt
» Ovenreiniger om verf te verwijderen
» TIP om fouten (achtergelaten verf) te zien
» de eerste
» De eerste SCHABAK : VW Jetta I

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DDC - DeDinkyClub :: RESTAURATIES EN REPARATIES :: DE RESTAURATIE ZELF :: SPUITEN (of schilderen) :: MASKERS (Het afplakken)-
Ga naar: