DDC - DeDinkyClub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DDC - DeDinkyClub

Verzamelen en herstellen van miniaturen

IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

SOLIDO V&D + Frans kankermerk

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Brigaboe

Aantal berichten : 199
Leeftijd : 70
Registration date : 02-02-07

SOLIDO V&D + Frans kankermerk Empty
BerichtOnderwerp: SOLIDO V&D + Frans kankermerk   SOLIDO V&D + Frans kankermerk Icon_minitime15/1/2008, 7:50 am

SOLIDO V&D + Frans kankermerk Solido10

Vele vele jaren geleden bracht Vroom & Dreesman 6 tractions uit in een speciale kleurenzetting. Dit zijn er 2 van. Ik herinner me dat er nog een purperen ook was, maar dit zijn Collector's Items.
Nog zeldzamer is deze Buick die door een Frans merk van kankerstokskes werd uitgebracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dedinkyclub.eu
Brigaboe

BerichtOnderwerp: Bonux Panhard (clé)   SOLIDO V&D + Frans kankermerk Icon_minitime18/1/2008, 7:57 am

SOLIDO V&D + Frans kankermerk Panhar10

Bonux waspoeders gaf ook miniaturen uit. Dit is een Panhard Dyna Z. Ik had ook graag de onderkant meegegeven waar dus Bonux op staat maar dat lukte niet (zal hem straks om m'ne scanner zetten in de hoop van...)

Algemene vraag: ik had een tante die in Rekkem woonde (West-Vlaanderen) en ik kreeg daar altijd historische figuren van die bij een bepaald merk van koffie gestoken werden. Kan iemand me zeggen welk merk dat was? Bedankt alvast. gr.Pierre
dean

Aantal berichten : 173
Registration date : 04-02-07

BerichtOnderwerp: Re: SOLIDO V&D + Frans kankermerk   SOLIDO V&D + Frans kankermerk Icon_minitime24/1/2008, 6:19 am

Pierre, ik denk dat dat koffiemerk STORME was,ik heb waarschijnlijk nog wa van die figuurtjes liggen
Brigaboe

BerichtOnderwerp: Koffie Storme   SOLIDO V&D + Frans kankermerk Icon_minitime24/1/2008, 10:54 am

Hoi Dean, Nu ge me de naam zegt gaat er een belleke rinkelen. Altijd geïnterresseerd in die figuren om in de vitrinekasten bij te zetten (pure nostalgie dus) Bedankt Pierre
dean

Aantal berichten : 173
Registration date : 04-02-07

BerichtOnderwerp: Re: SOLIDO V&D + Frans kankermerk   SOLIDO V&D + Frans kankermerk Icon_minitime27/1/2008, 9:05 am

zal eens zien waar ik die heb achtergelaten,als ik ze vind stuur ik ze je op
Brigaboe

BerichtOnderwerp: Koffie Storme   SOLIDO V&D + Frans kankermerk Icon_minitime27/1/2008, 9:48 pm

Alvast bedankt, is voor mij een herinnering aan mijn tante en nonkel die in Rekkem woonden. Ik geloof in de Kattenstraat. Ben er nog eens gepasseerd toen mijn neef trouwde en dan 3 dagen de westhoek gedaan (heb ook een hele grote interesse in geschiedenis (Ieper, Bayou de la Mort, de ijzertoren..)
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: SOLIDO V&D + Frans kankermerk   SOLIDO V&D + Frans kankermerk Icon_minitime

SOLIDO V&D + Frans kankermerk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» de eerste
» Solido LR CRS
» Solido Fini
» Solido VW Combi
» Ik had mij hier nog niet voorgesteld ...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DDC - DeDinkyClub :: MINIATUREN - UITGIFTES ALS RECLAME :: BONUX/CHOCOLATE JACQUES...-
Ga naar: