Aantal berichten : 199 Leeftijd : 70 Localisation : Mortsel Registration date : 02-02-07
Onderwerp: SOLIDO V&D + Frans kankermerk 15/1/2008, 7:50 am
Vele vele jaren geleden bracht Vroom & Dreesman 6 tractions uit in een speciale kleurenzetting. Dit zijn er 2 van. Ik herinner me dat er nog een purperen ook was, maar dit zijn Collector's Items. Nog zeldzamer is deze Buick die door een Frans merk van kankerstokskes werd uitgebracht.
Brigaboe
Aantal berichten : 199 Leeftijd : 70 Localisation : Mortsel Registration date : 02-02-07
Onderwerp: Bonux Panhard (clé) 18/1/2008, 7:57 am
Bonux waspoeders gaf ook miniaturen uit. Dit is een Panhard Dyna Z. Ik had ook graag de onderkant meegegeven waar dus Bonux op staat maar dat lukte niet (zal hem straks om m'ne scanner zetten in de hoop van...)
Algemene vraag: ik had een tante die in Rekkem woonde (West-Vlaanderen) en ik kreeg daar altijd historische figuren van die bij een bepaald merk van koffie gestoken werden. Kan iemand me zeggen welk merk dat was? Bedankt alvast. gr.Pierre
dean
Aantal berichten : 173 Registration date : 04-02-07
Onderwerp: Re: SOLIDO V&D + Frans kankermerk 24/1/2008, 6:19 am
Pierre, ik denk dat dat koffiemerk STORME was,ik heb waarschijnlijk nog wa van die figuurtjes liggen
Brigaboe
Onderwerp: Koffie Storme 24/1/2008, 10:54 am
Hoi Dean, Nu ge me de naam zegt gaat er een belleke rinkelen. Altijd geïnterresseerd in die figuren om in de vitrinekasten bij te zetten (pure nostalgie dus) Bedankt Pierre
dean
Aantal berichten : 173 Registration date : 04-02-07
Onderwerp: Re: SOLIDO V&D + Frans kankermerk 27/1/2008, 9:05 am
zal eens zien waar ik die heb achtergelaten,als ik ze vind stuur ik ze je op
Brigaboe
Onderwerp: Koffie Storme 27/1/2008, 9:48 pm
Alvast bedankt, is voor mij een herinnering aan mijn tante en nonkel die in Rekkem woonden. Ik geloof in de Kattenstraat. Ben er nog eens gepasseerd toen mijn neef trouwde en dan 3 dagen de westhoek gedaan (heb ook een hele grote interesse in geschiedenis (Ieper, Bayou de la Mort, de ijzertoren..)