DDC - DeDinkyClub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DDC - DeDinkyClub

Verzamelen en herstellen van miniaturen
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 kleur baroclem

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
dinkymarc




Aantal berichten : 21
Registration date : 13-03-08

kleur baroclem Empty
BerichtOnderwerp: kleur baroclem   kleur baroclem Icon_minitime23/6/2009, 7:38 pm

Beste,

ik heb zopas een citroen 1200k gekocht om mijn serie te vervolledigen. Ik heb de traditionele grijze, die ven Cibie, van Gervais en Gervais glaces maar aangezien de Baroclem niet betaalbaar is voor een gewone ziel heb ik mij een gewone gekocht om te strippen en zelf te herspuiten in de baroclem kleur. Heeft iemand een idee welke spuitbus ik daarvoor koop? het RAL kleur dat overstemt met de originele dinkykleur?
met dank en vriendelijke groet
Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Boumpa

Boumpa


Aantal berichten : 736
Leeftijd : 78
Localisation : Charleroi - Fleurus
Registration date : 05-02-07

kleur baroclem Empty
BerichtOnderwerp: Re: kleur baroclem   kleur baroclem Icon_minitime23/6/2009, 9:51 pm

Hoi Marc, aangezien het hier gaat over een toch wel ongewoon miniatuur, raad ik je aan de kleur te bestellen bij
1) steve flowers in de uk:www.model-supplies.co.uk
of
aquitaine 33 in frankrijk www;aquitaine33.com/dinky/couleurs.htm
je kunt daar ook je decals bekomen

ik denk dat onze vriend Rob (modelcarparts nl) zich daar ook bevoorraad

wat meer de restauratie van een cibie betreft (als het er nog is) ga naar http:www.sinanju.ca/dinkypage/workshop.htm
Terug naar boven Ga naar beneden
 
kleur baroclem
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» wat met plastiek onderdelen???

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DDC - DeDinkyClub :: RESTAURATIES EN REPARATIES :: DE RESTAURATIE ZELF :: SPUITEN (of schilderen) :: Kleuren mengen-
Ga naar: