Aantal berichten : 116 Leeftijd : 73 Localisation : venlo NL Registration date : 09-04-08
Onderwerp: ferrari vraagje 9/7/2011, 2:00 pm
heb een vraag en misschien krijg ik hier het antwoordt. ben deze dagen bij een medeverzamelaar geweest om een gekochte auto op te halen en zoals vaak gaat even de verzameling bekijken, werd weer laat maar ja.... nu de vraag, hij had een ferrari 23h maar deze had een witte streep midden over lopen zeg maar waar gietnaad loopt. hij beweerde dat dit orgineel is maar ik ken deze versie niet dus toch maar gegoogled maar niets over kunnen vinden. wil voor mezelf weten of klopt of niet, zal de eigenaar verder niets vertellen gaat voor mijzelf.
dit is mijn versie zonder streep dus.
Boumpa
Aantal berichten : 736 Leeftijd : 79 Localisation : Charleroi - Fleurus Registration date : 05-02-07
Onderwerp: Re: ferrari vraagje 13/7/2011, 11:21 am
Ik heb in de dokumentatie niets gevonden (Roulet, GBDT,ARGUS ) ,dus ik denk dat het hier gaat over een kleine weiziging, maar met DT weet je nooit
dinkger
Aantal berichten : 116 Leeftijd : 73 Localisation : venlo NL Registration date : 09-04-08
Onderwerp: Re: ferrari vraagje 13/7/2011, 10:45 pm
helemaal mee eens want heb wel wat gevonden maar nooit uitgebracht naar schijnt. dit is ook niet helemaal wat ik bedoel want dat was een rechte smalle streep van voor tot achter.