Aantal berichten : 736 Leeftijd : 79 Localisation : Charleroi - Fleurus Registration date : 05-02-07
Onderwerp: 70 Remorque Bachée 12/4/2010, 1:14 pm
De documentatie die ik bezit geeft geen verklaring waar deze aanhanger thuis hoort, quote gaat bij vrachtwagens met trek haak'' unquote Ik denk dat hij bij de Berliet baché hoort
dinkger
Aantal berichten : 116 Leeftijd : 73 Localisation : venlo NL Registration date : 09-04-08
voor zover ik kan nagaan is het een op zich staand model dus hoort nergens bij maar kunt natuurlijk wel ergens achter hangen. daar was het als speelgoed toch voor bedoeld.
Boumpa
Aantal berichten : 736 Leeftijd : 79 Localisation : Charleroi - Fleurus Registration date : 05-02-07
Ik ben het met je eens dat dit een alleenstaand model is, maar ik stelde ook de vraag op andere forums en kreeg uiteenlopende antwoorden =) Met de Berliet GAK baché =) met de Berliet Porte Container =) met de Simca Bailly
Wat ik niet wist is dat hij ook in het rood bestaat met concave en convexe velgen
dinkger
Aantal berichten : 116 Leeftijd : 73 Localisation : venlo NL Registration date : 09-04-08