DDC - DeDinkyClub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DDC - DeDinkyClub

Verzamelen en herstellen van miniaturen
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Who the hell am I ?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
patrick 43




Aantal berichten : 6
Leeftijd : 67
Localisation : Burcht (Zwijndrecht) nabij Antwerpen
Registration date : 28-07-09

Who the hell am I ? Empty
BerichtOnderwerp: Who the hell am I ?   Who the hell am I ? Icon_minitime31/7/2009, 4:49 pm

Hallo daar, leden van DDC!
Ik ben Patrick, ben 52 jaar en woon in Burcht, op de linkerscheldeoever. Van over 't water zeggen de Antwerpenaars.
Ik verzamel vooral personenwagens uit de jaren 60 - 70 (ong. 170 stuks).
Ik heb vooral nieuwe modellen (Ixo, Starline, Minichamps, Norev, UH).
Ik maak dankbaar gebruik van de tijdschriftmodellen (Altas, Hachette, enz), wel bekend in Wallonië, Frankrijk, Italië. Deze kosten niet erg veel (gemiddeld 12,00 €) en zijn meestal gemaakt door Ixo, Norev, UH.
Ik heb een boel Citroëns, Renault, Peugeots, Simca's. Ik tracht ook de stationwagens van elk model te zoeken. Voor de Jappaners is dit wel een probleem. (zoek bv maar eens een Datsun Cedric 6 cilinder 2000 break uit 1969 ! Of zijn tegenhanger, de Toyota Crown 2000 stationwagen uit 1968)
Ik heb enkele oude modellen, bv DT nr 402 Bedford CocaCola (bespeeld), Corgi nr 503 Bedford Tractor Unit Chipperfield (heb deze zelf in een donkerblauwe kleur gezet, laadbak in houtkleur), een Marklin nr 1800 Porsche 911 Targa (mint). Nog wat Yesteryears.
Recent ben ik ook begonnen modellen van mortorfietsen te verzamelen, in 1/24 en heb het reeksje (12 stuks) Vespa's van New Ray in 1/32 gekocht.
Ik ga in de toekomst op zoek naar de Dinky's, Corgi's, Mercury's en Politoys die ik als kind had en spijtig genoeg door omstandigheden, buiten mijn wil, ben kwijtgespeeld.
So, that's who I am!
Terug naar boven Ga naar beneden
Boumpa

Boumpa


Aantal berichten : 736
Leeftijd : 78
Localisation : Charleroi - Fleurus
Registration date : 05-02-07

Who the hell am I ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who the hell am I ?   Who the hell am I ? Icon_minitime31/7/2009, 10:32 pm

Hallo Patrick,
Eerst en vooral hartelijk welkom op het forum, zoals je hebt kunnen bemerken niet veel nieuwe boodschappen de laatste weken, 't is vakantie periode. Aarzel niet je modellen te tonen en vragen te stellen over hetgeen je op het forum ziet. Ik vertrek op verlof de 9/8 voor 3 weken maar Pierre zal dan wel antwoorden
Terug naar boven Ga naar beneden
patrick 43




Aantal berichten : 6
Leeftijd : 67
Localisation : Burcht (Zwijndrecht) nabij Antwerpen
Registration date : 28-07-09

Who the hell am I ? Empty
BerichtOnderwerp: verwelkoming   Who the hell am I ? Icon_minitime31/7/2009, 10:55 pm

Hallo Boumpa,
Bedank voor de verwelkoming.
Ik probeer wat foto's te plaatsen, maar dit lukt niet echt. Ik heb de uitleg gevolgt die aan het begin wordt gegeven, maar bij de uitleg van jullie staat druk op 'insert image'. Ik vermoed dat dit de knop 'afbeelding invoeren' is, maar dan gebeurd er niks, er verschijnt in dit vak dan: [img]. Met de knop 'upload een afbeelding' kom ik telkens op een site (is dit van google?) waar mij gevraagd wordt mijn wachtwoord van het forum te gebruiken, dit lukt nog. Daarna moet ik mijn e-mailadres en een wachtwoord geven, hier loopt het fout: er wordt telkens gezegd dat 1 van deze 2 (of allebei?) verkeerd zijn.
Het lukt dus niet. Enige aanbevelingen?
Patrick 43
Terug naar boven Ga naar beneden
Dessel




Aantal berichten : 218
Leeftijd : 57
Localisation : 2560 Kessel
Registration date : 10-09-07

Who the hell am I ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who the hell am I ?   Who the hell am I ? Icon_minitime3/8/2009, 10:32 am

Hallo Patrick en welkom op dit forum !

Je kan je foto's uploaden op bijvoorbeeld imageshack (gewoon 'bladeren' op je computer naar de foto en dan 'host it'): http://imageshack.us/ en dan de adresregel die daarop verschijnt kopiëren en plakken tussen 'Afbeeld' en 'Sluit tags'.
Wel zien dat je foto's niet megagroot zijn hé.
Terug naar boven Ga naar beneden
patrick 43




Aantal berichten : 6
Leeftijd : 67
Localisation : Burcht (Zwijndrecht) nabij Antwerpen
Registration date : 28-07-09

Who the hell am I ? Empty
BerichtOnderwerp: enkele foto's van mijn verzamelingetje   Who the hell am I ? Icon_minitime19/8/2009, 2:35 pm

Who the hell am I ? Gal.php?g=zelffotominiaturen3013
Terug naar boven Ga naar beneden
Dessel




Aantal berichten : 218
Leeftijd : 57
Localisation : 2560 Kessel
Registration date : 10-09-07

Who the hell am I ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who the hell am I ?   Who the hell am I ? Icon_minitime20/8/2009, 2:46 pm

Patrick,
De regel die je tussen Who the hell am I ?  en hebt geplakt, is de adresregel van je imageshack-bladzijde.
Je kan hier een link zetten naar die bladzijde via Link en 'Sluit tags' en daartussen deze regel te plakken.
http://img99.imageshack.us/gal.php?g=zelffotominiaturen3013.jpg
De foto's kan je hier plakken door telkens de adresregel van de foto te plakken tussen 'Afbeeld' en 'Sluit tags'
Zoals bij :
Who the hell am I ? Zelffotominiaturen3013
Terug naar boven Ga naar beneden
Dessel




Aantal berichten : 218
Leeftijd : 57
Localisation : 2560 Kessel
Registration date : 10-09-07

Who the hell am I ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who the hell am I ?   Who the hell am I ? Icon_minitime20/8/2009, 2:51 pm

Hier haal je de adresregel van de foto :
Who the hell am I ? Linkstosharethisimage
Terug naar boven Ga naar beneden
patrick 43




Aantal berichten : 6
Leeftijd : 67
Localisation : Burcht (Zwijndrecht) nabij Antwerpen
Registration date : 28-07-09

Who the hell am I ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who the hell am I ?   Who the hell am I ? Icon_minitime3/9/2009, 10:33 pm

Ik probeer nog maar eens wat foto's te plaatsen, hopelijk lukt het nu!
Who the hell am I ? Gal.php?g=zelffotominiaturen3013
Terug naar boven Ga naar beneden
patrick 43




Aantal berichten : 6
Leeftijd : 67
Localisation : Burcht (Zwijndrecht) nabij Antwerpen
Registration date : 28-07-09

Who the hell am I ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who the hell am I ?   Who the hell am I ? Icon_minitime3/9/2009, 10:35 pm

't lukt nog steeds niet goed, probeer nog eens.
http://img99.imageshack.us/gal.php?g=zelffotominiaturen3013.jpg
Terug naar boven Ga naar beneden
patrick 43




Aantal berichten : 6
Leeftijd : 67
Localisation : Burcht (Zwijndrecht) nabij Antwerpen
Registration date : 28-07-09

Who the hell am I ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who the hell am I ?   Who the hell am I ? Icon_minitime3/9/2009, 10:37 pm

Zo lukt het wel, maar dan met een link naar de site.
Via de link zie je dan alle foto's, blijkbaar.
Is het zo dat het moet, dan?
Sorry, ben misschien moeilijke leerling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Who the hell am I ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who the hell am I ?   Who the hell am I ? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who the hell am I ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DDC - DeDinkyClub :: VISITEKAARTJE WIE BEN IK ?-
Ga naar: