Aantal berichten : 199 Leeftijd : 70 Localisation : Mortsel Registration date : 02-02-07
Onderwerp: Renault 'L'ETOILE' 9/10/2008, 4:27 am
als ik iets koop op eBay of Toymart dan koop ik altijd een aantal "bijprodukten" er bij (kwestie van de verzendkosten). Ik stond op ne 403 van de serie 24 maar ze hebben me in snelheid gepakt. Sometimes you lose & sometimes you win ! Het bijprodukt had ik wel en dat is heel goed meegevallen: ne CIJ Renault 'Etoile':
Boumpa
Aantal berichten : 736 Leeftijd : 79 Localisation : Charleroi - Fleurus Registration date : 05-02-07
Onderwerp: Re: Renault 'L'ETOILE' 12/10/2008, 6:52 pm
Voor de Cj verzamelaars een gezocht model, elligor heeft er een made in china maar minder mooi, goede koop Brigaboe
Dessel
Aantal berichten : 218 Leeftijd : 58 Localisation : 2560 Kessel Registration date : 10-09-07
Onderwerp: Re: Renault 'L'ETOILE' 14/10/2008, 12:31 am
Nog goed bewaard modelletje. Net ergens gelezen dat er verschillende versies van bestonden : eerst met plastic groene of rode velgjes, later (einde productie) met zamac velgjes. Laatste versie zou de zeldzaamste zijn. Heeft Solido ooit ook geen miniatuurtje van de Etoile Filante gemaakt of vergis ik me hier ?
Admin Admin
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 70 Localisation : Mortsel Belgie Registration date : 02-02-07
Onderwerp: CIJ Renault L'Etoilr 14/10/2008, 1:03 pm
Ik heb een massa catalogi hier: o.a. ook van Solido Toys door Dr. Edward Force. Ik heb een DB Panhard teruggevonden, een Matra en een Renault Alpine MAAAAAAAAAAAAAR (met alle respect) ik heb thuis een lichtblauwe Jag XK120 van Dinky staan die alleen in de USA is verkocht en ook niet in zijn catalogus van DT voorkomt, dus kan ik eigenlijk geen echt antwoord geven. Gr.Pierre nb: mijn versie is met witte banden op grijze velgen (kan zamac zijn of alu) maar ik ga geen orginele band er af halen om te checken. (Probleem is ook dat die banden diep verdoken zitten)
Brigaboe
Aantal berichten : 199 Leeftijd : 70 Localisation : Mortsel Registration date : 02-02-07