DDC - DeDinkyClub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DDC - DeDinkyClub

Verzamelen en herstellen van miniaturen
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hoi

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Brigaboe




Aantal berichten : 199
Leeftijd : 70
Localisation : Mortsel
Registration date : 02-02-07

Hoi Empty
BerichtOnderwerp: Hoi   Hoi Icon_minitime22/6/2007, 10:26 am

Ik ben Pierre, ik woon in Mortsel bij Antwerpen. Ik verzamel vnl Dinky Toys, maar heb ook Corgi, Cij, Marklin en heb 85 verschillende soorten Panhards + een 10-tal accessoires (sleutelhangers, kentekens) omdat die me deden terugdenken aan de 'grote' reis die we elke zomer naar Frankrijk deden. Eerst begon ik zowat alles te verzamelen wat ik destijds niet kon kopen, dan probeerde ik series compleet te maken. Nu is het vooral DT France met de série 24 als uitschieter. Puur nostalgie dus.
Ik kreeg mijn virus te pakken omdat ik een thuishobby zocht die me interesseert (postzegels, ansichtkaarten probeerde ik) maar het was mijn ex-schoonzoon die me aanstak. Als ik zenuwachtig ben volstaat het om in een vitrinekast te kijken om rustig te worden. Om het aan te kleden staan stripfiguren tussen de auto's (Asterix, Guust...) Ik zal in de rubriek toonzalen wel eens een paar foto's zetten. Groetjes, Pierre °1953 - + ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dedinkyclub.eu
Admin
Admin



Aantal berichten : 297
Leeftijd : 70
Localisation : Mortsel Belgie
Registration date : 02-02-07

Hoi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi   Hoi Icon_minitime22/6/2007, 12:57 pm

Pierre
Als admin, welkom op dit forum.
Als Boumpa, zonder jou had dit forum nooit het scherm bereikt. het is nu bijna 3 jaar geleden toen we eerst kennis maakten, op een ander Forum, waarin je aan het Hilmann Minx project meewerkte, en enkele maanden later praatte over het opzetten van een nederlands talig forum.Je begon met dit projekt eind verleden jaar en vanaf februari 2007 was het zo ver. Andere bezigheden, voor ons beiden,hebben het projekt vertraagt, maar nu is het er. Nogmaals '' Mercie'' voor het werk en de tijd die je er hebt ingestoken, en hopelijk nog zal insteken
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dedinkyclub.actieforum.com
Admin
Admin



Aantal berichten : 297
Leeftijd : 70
Localisation : Mortsel Belgie
Registration date : 02-02-07

Hoi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi   Hoi Icon_minitime22/6/2007, 1:12 pm

Ik ben Ronald, (Boumpa) of samen met Pierre (Brigaboe) ook admin
Ik woon enkele Km ten noorden van Charleroi, maar geboren, 62 jaar geleden, in Antwerpen
Zoals velen van mijn leeftijd kreeg ik mijn eerste DT van St Niklaas in de jaren 50, maar ik kreeg de virus pas terug in 2000, met het verzamelen van Land Rovers alle fabrikanten, alle schalen. Mijn eerste DT was de LR met aanhangwagen in 2002. Sindsdien is de verzameling uitgegroeidt tot een 300 stuks, militairen, kranen en werf machines, landbouw, vuilnis wagens enz. Meestal themas of een model dat mij bevalt niet altijd en noodzakelijk MIB, zoals je kan zien op de fotos in de respektievelijke rubrieken
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dedinkyclub.actieforum.com
Boumpa

Boumpa


Aantal berichten : 736
Leeftijd : 78
Localisation : Charleroi - Fleurus
Registration date : 05-02-07

Hoi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi   Hoi Icon_minitime5/10/2007, 12:09 pm

Hallo Dessel,
Hartelijk welkom op het forum.
Een mooie en gevarieerde verzameling die je hebt,
Aarzel niet om nog meer fotos door te sturen, en als je vragen hebt dan zullen we altijd trachten te antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
dean




Aantal berichten : 173
Registration date : 04-02-07

Hoi Empty
BerichtOnderwerp: voorstelling   Hoi Icon_minitime19/10/2007, 4:48 pm

Hallo,Ik ben Dean,ik woon in Wevelgem dichtbij Kortrijk ik verzamel over het algemeen alleen Dinky toys en amerikaanse diecast uit de jaren 20 tot de jaren 60,mijn interesse ligt vooral bij prewar dinkys met fatigue,waarom?ik vind metal fatigue iets mysterieus hebben het bewijs dat alles vergaat!!!!alsook doe ik vele restauraties voor mijn eigen alsook voor derden,ben daarvoor veranderd van job om wat meer tijd te hebben om te verzamelen en te restaureren en we hebben alsook 2 van onze schaal 1/1 projecten verkocht om wat meer tijd te hebben,
Ronald en Pierre,jullie hebben uitstekend werk verricht met de site!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Boumpa

Boumpa


Aantal berichten : 736
Leeftijd : 78
Localisation : Charleroi - Fleurus
Registration date : 05-02-07

Hoi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi   Hoi Icon_minitime19/10/2007, 7:07 pm

Hallo Dean, blij dat je er bij bent, en dat je wat mer tijd hebt om aan je verzameking te werken, we rekenen op je hulp en ervaring bij het restoreren van onze ''bespeelde'' miniaturen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi   Hoi Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoi
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DDC - DeDinkyClub :: VISITEKAARTJE WIE BEN IK ?-
Ga naar: