DDC - DeDinkyClub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DDC - DeDinkyClub

Verzamelen en herstellen van miniaturen
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 verongelukte mercedes 300

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Theo Wijers

Theo Wijers


Aantal berichten : 1
Leeftijd : 69
Localisation : Grave NB
Registration date : 26-07-11

verongelukte mercedes 300 Empty
BerichtOnderwerp: verongelukte mercedes 300   verongelukte mercedes 300 Icon_minitime26/7/2011, 3:49 pm

Hallo,
Eerste eigenaar van een verchroomde Prameta mercedes-benz 300 zonder originele chauffeursleutel zoekt hulp!
Ooit in een grijs verleden heb ik omdat ik thuis moest blijven in de vakantie, van mijn ouders een prameta mb 300 gekregen. Ik ben inmiddels 57 dus dat zal zo'n kleine 45 tot 50 jaar geleden zijn. Het ding liep toen nadat je hem opgewonden had allerhande rondjes en bochtjes, en wel drie versnellingen vooruit en een achteruit.
De auto heeft vele meters gereden op beton, stoeptegels, tafels (waar hij uiteraard vanaf donderde), trappen (zie vorige) ja zelfs op het asfalt voor ons huis.
Hij is dus veel en graag gebruikt en bespeelt en dat heeft z'n sporen achtergelaten; de grille is weg, de richtingaanwijzers zijn eraf, de sleutel is weg, hij is niet meer op te draaien, het hendeltje voor de automatische bochten is weg en meer van die ellende. Vele malen heb ik toen ik de gereedschapskist ontdekte gepoogd de auto te repareren, met even zovele fiasco's van dien. Later, toen ik geleerd had hoe het wel moest was hij niet meer te repareren zoveel was in de mist van de tijd verloren geraakt en in rommelbakken terechtgekomen.
Van buiten ziet de auto er nog redelijk compleet uit en staat al jaren op mijn kast te pronken.
Nu mijn vraag, zijn er nog onderdelen te koop voor mijn autootje zodat ik hem weer compleet en werkend kan maken?

BVD
Theo[img][/img][img][/img]
Terug naar boven Ga naar beneden
Boumpa

Boumpa


Aantal berichten : 736
Leeftijd : 78
Localisation : Charleroi - Fleurus
Registration date : 05-02-07

verongelukte mercedes 300 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verongelukte mercedes 300   verongelukte mercedes 300 Icon_minitime27/7/2011, 11:12 am

Hello Théo,
Probeer www.modelcarparts.com
Terug naar boven Ga naar beneden
 
verongelukte mercedes 300
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 32c mercedes
» Mercedes 230 SL - Matchbox 27.
» Mercedes 350 SL - Jet Car de Norev 821.
» matchbox mercedes tv auto's
» SIKU Mercedes Camionette

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DDC - DeDinkyClub :: MINIATUREN - AUTO'S :: ANDERE MERKEN (Nostalgie, Siku...)-
Ga naar: