DDC - DeDinkyClub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DDC - DeDinkyClub

Verzamelen en herstellen van miniaturen
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22 (gescheurd)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
chummydj




Aantal berichten : 280
Registration date : 10-01-10

Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22 (gescheurd) Empty
BerichtOnderwerp: Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22 (gescheurd)   Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22 (gescheurd) Icon_minitime24/1/2011, 7:25 pm

Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22

Vandaag mijn vitrine is uit gekuist,en dit kwam ik tegen bij één van mn Tractions..een hele scheur..
Ik heb er in totaal zo 4,hopelijk krijgen ze dit niet allemaal...heeft dat hier nog iemand,en weet iemand hoe dit zou komen....



Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22 (gescheurd) Citrontraction15cv6cyld
Terug naar boven Ga naar beneden
Boumpa

Boumpa


Aantal berichten : 736
Leeftijd : 78
Localisation : Charleroi - Fleurus
Registration date : 05-02-07

Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22 (gescheurd) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22 (gescheurd)   Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22 (gescheurd) Icon_minitime24/1/2011, 9:15 pm

Loopt de scheur verder?
Lijkt me dat de scheur ontstaan is bij de samenkomst van de as en plastiek, is het niet door een valpartij? Of heb je er iets boven opgeplaatst? Loopt de scheur nog verder naar links en dan naar boven. Ik heb nog geen scheuren in mijn Dunky ( mattel)
Terug naar boven Ga naar beneden
chummydj




Aantal berichten : 280
Registration date : 10-01-10

Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22 (gescheurd) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22 (gescheurd)   Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22 (gescheurd) Icon_minitime24/1/2011, 10:02 pm

Heb hem destijds in de jaren 90 nieuw gekocht,en is nooit gevallen,altijd in een vitrine gestaan..
scheur loopt niet door,dus als je hem zo ziet staan,merk je niks,alleen van onder,ik zag het door een stukje lak dat er onder lag,dat ik terug eraan gelijmt heb,kan je zien op de foto trouwens,hopelijk krijge ze het niet allemaal,zou het een ziekte kunnen zijn,bij tin heb je dat ook he...want dan zet ik hem ver weg,van de andere modellen,als het al niet telaat is...
Terug naar boven Ga naar beneden
dinkger

dinkger


Aantal berichten : 116
Leeftijd : 73
Localisation : venlo NL
Registration date : 09-04-08

Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22 (gescheurd) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22 (gescheurd)   Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22 (gescheurd) Icon_minitime24/1/2011, 11:46 pm

las met schrik je bericht en heb gelijk mijn model er ook maar eens bijgepakt maar tot mijn opluchting is er niets mee aan de hand, heb wel de zwarte versie maar als het een ziekte zou zijn lijkt me niet dat de kleur er iets aan toe doet.
zou toch wel jammer zijn dat je moeizaam gespaarde modellen na een tijd in verval raken zeker omdat je ze toch niet vaak uit de vitrine haalt tenminste ik doe dat niet.
ken wel het probleem van platte bandjes mar dat is wel logisch als ze daar op staan. ooit nog het idee om ze op klosjes te zetten maar toch wel veel werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
chummydj




Aantal berichten : 280
Registration date : 10-01-10

Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22 (gescheurd) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22 (gescheurd)   Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22 (gescheurd) Icon_minitime25/1/2011, 12:06 am

Bij mij kome ze ook niet uit de vitrine..alleen voor af testoffen...
Hopelijk krijge ze het allemaal niet...het is zoals je zegt,modellen die je al jaren met zorg behandeld,en nu dit....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22 (gescheurd) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22 (gescheurd)   Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22 (gescheurd) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Citroën Traction 15cv /6 cyl - Dinky Toys DY 22 (gescheurd)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DDC - DeDinkyClub :: HERKENNEN VAN . . . :: Beschadigde modellen-
Ga naar: