DDC - DeDinkyClub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DDC - DeDinkyClub

Verzamelen en herstellen van miniaturen
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Pierre(Brigaboe)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
dean




Aantal berichten : 173
Registration date : 04-02-07

Pierre(Brigaboe) Empty
BerichtOnderwerp: Pierre(Brigaboe)   Pierre(Brigaboe) Icon_minitime11/8/2009, 5:14 am

Met spijt in hart moet ik mededelen dat een van onze founding fathers is overleden,namelijk Pierre Ooms op 08/08.
Ik kende Pierre niet zogoed,maar we hebben wel enkele keren afgesproken op beurzen,en dat was telkens voor herhaling vatbaar.
Hij zal gemist worden.
Hier het bericht dat ik toegestuurd kreeg van zijn dochter:

Beste,

Hiermee wens ik u het overlijden van mijn vader Pierre Ooms te melden.

De afscheidsplechtigheid vindt plaats op vrijdag 14 augustus om 11uur in het atrium te Mortsel, St.-Bernadettestraat (naast de kerk) met aansluitend de asverspreiding op de begraafplaats te Edegem.

Ik hechtte eraan u hiervan in kennis te stellen.

Groeten
Dean
Terug naar boven Ga naar beneden
Boumpa

Boumpa


Aantal berichten : 736
Leeftijd : 78
Localisation : Charleroi - Fleurus
Registration date : 05-02-07

Pierre(Brigaboe) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pierre(Brigaboe)   Pierre(Brigaboe) Icon_minitime26/8/2009, 12:18 pm

Het is met grote droefheid dat ik het overlijden van Pierre verneem het was hij die het idee en de konceptie van deze site en forum initieerde.
Mijn eerste gedachten gaan naar zijn vrouw Liesbet zijn kinderen en zijn kleinkinderen.
In 2002 leerde ik Pierre kennen op een Engelse Dinky Toys site, hij was toen een van de moderatoren op een onderwerp '' Restauratie van een Hillman Minx''. De twee Belgen namen kontakt en het projekt '' dedinkyclub.eu '' begon te schemeren in 2006. Pierre begon met de fotos op de site te zetten en een kanvas van het forum te instaleren en in 2007 dank zij Pierre zag het forum het levenslicht
Ik zal de hulp de dienstvaardigheid en de vriendschap die we samen opbouwden nooit vergeten

Ronald/boumpa

C'est avec une grande tristesse qu'a mon retour de vacances j'ai apris le décès de Pierre (brigaboe) le concepteur et le moteur de notre site
Mes premières pensées vont à Liesbet son épouse , ses enfants et petits enfants
C'est en 2002 que j'ai fait la connaissance de Pierre sur un site Dinky Toys anglais, Pierre y était modérateur sur le sujet ''restauration d'une Hillman Minx. Les 2 belges se sont contactés et le projet ''de dinkyclub.eu'' à commencé à germer d'abord avec des photos sur la page accueuil puis Pierre s'est lancé en 2006 sur le canvas du forum qui finalement s'est ouvert à tous au début de 2007
Je n'oublierais jamais son aide et sa serviabilité mais surtout l'amitié qui nous liait.

Ronald/boumpa

It is with deep regret that on my return from vacation i was made aware of the passing away of Pierre Ooms (brigaboe) the iniatior and driving force of this site and forum
My first thoughts go to Liesbet his wife, his children and grandchildren
We first met on an english dinky toys site in 2002, were Pierre was deeply involved in a restauration project '' Hillman Minx restauration project''. The two belgians got in contact and as of then the ''dedinkyclub.eu' idee began to emerge. Pierre introduced the site and de canvas of the forum and in early 2007 this site appeared on the net
I will never forget the help, the service mindness and our friendship

Ronald/boumpa
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pierre(Brigaboe)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DDC - DeDinkyClub :: CLUBS :: DeDinkyClub-
Ga naar: