DDC - DeDinkyClub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DDC - DeDinkyClub

Verzamelen en herstellen van miniaturen
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 aannemers - bwaaaaaaak

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Brigaboe




Aantal berichten : 199
Leeftijd : 70
Localisation : Mortsel
Registration date : 02-02-07

aannemers - bwaaaaaaak Empty
BerichtOnderwerp: aannemers - bwaaaaaaak   aannemers - bwaaaaaaak Icon_minitime18/3/2009, 1:02 pm

Hoi, ik wou vaste ramen vervangen door ramen die open gaan zodat ik redelijk gezond zou kunnen airbrushen etc. Beloven doen die aannemers wel, maar als ge hen op hun woord pakt volgens het principe: "Woorden zijn winden, en geschriften zijn binden" dan antwoorden ze zelfs niet op een aangetekende brief. Mijn biljarttafel is weg en ik ben nu bezig om alles in te richten opdat mijn Peugeot 203 van DT Cabrio eindelijk eens gaat afgeraken. Daarom dat ik nu minder tijd heb. Ben wel bezig om de speciale series van Dinky-Matchbox in het Forum te steken.
Groetjes, P. PS Hebben jullie ook al problemen met aannemers gehad. Voor mij is een goeie aannemer een dode aannemer. Nog liever een advocaat LOL (dan zit het wel diep...)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dedinkyclub.eu
Boumpa

Boumpa


Aantal berichten : 736
Leeftijd : 78
Localisation : Charleroi - Fleurus
Registration date : 05-02-07

aannemers - bwaaaaaaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: aannemers - bwaaaaaaak   aannemers - bwaaaaaaak Icon_minitime19/3/2009, 11:41 am

In volgorde, te vermeiden
Verzekerings maatschappijen
Advokaten, Architekten
Zelfstandigen =) loodgieters,Tv en frigo reparateurs, aannemers

Good luck voor je verbouwingen lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
dinkger

dinkger


Aantal berichten : 116
Leeftijd : 73
Localisation : venlo NL
Registration date : 09-04-08

aannemers - bwaaaaaaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: aannemers - bwaaaaaaak   aannemers - bwaaaaaaak Icon_minitime20/3/2009, 11:46 pm

misschien zie ik het verkeerd maar zoals ik het opgelost heb,geen aanmemer of ander volk aan te pas gekomen. gewoon de afzuigkap uit de keuken in de hobbyruimte hangen afvoerpijpje naar buiten en je bent klaar.

aannemers - bwaaaaaaak Pict0010
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





aannemers - bwaaaaaaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: aannemers - bwaaaaaaak   aannemers - bwaaaaaaak Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
aannemers - bwaaaaaaak
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DDC - DeDinkyClub :: Praten over alles en nog veel meer... :: Gezien op e bay :: Problemen met ebay-
Ga naar: