DDC - DeDinkyClub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DDC - DeDinkyClub

Verzamelen en herstellen van miniaturen
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Renault 'L'ETOILE'

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Brigaboe




Aantal berichten : 199
Leeftijd : 70
Localisation : Mortsel
Registration date : 02-02-07

Renault 'L'ETOILE' Empty
BerichtOnderwerp: Renault 'L'ETOILE'   Renault 'L'ETOILE' Icon_minitime9/10/2008, 4:27 am

als ik iets koop op eBay of Toymart dan koop ik altijd een aantal "bijprodukten" er bij (kwestie van de verzendkosten). Ik stond op ne 403 van de serie 24 maar ze hebben me in snelheid gepakt. Sometimes you lose & sometimes you win ! Het bijprodukt had ik wel en dat is heel goed meegevallen: ne CIJ Renault 'Etoile':
Renault 'L'ETOILE' Etoile10
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dedinkyclub.eu
Boumpa

Boumpa


Aantal berichten : 736
Leeftijd : 78
Localisation : Charleroi - Fleurus
Registration date : 05-02-07

Renault 'L'ETOILE' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Renault 'L'ETOILE'   Renault 'L'ETOILE' Icon_minitime12/10/2008, 6:52 pm

Voor de Cj verzamelaars een gezocht model, elligor heeft er een made in china maar minder mooi, goede koop Brigaboe
Terug naar boven Ga naar beneden
Dessel




Aantal berichten : 218
Leeftijd : 57
Localisation : 2560 Kessel
Registration date : 10-09-07

Renault 'L'ETOILE' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Renault 'L'ETOILE'   Renault 'L'ETOILE' Icon_minitime14/10/2008, 12:31 am

Nog goed bewaard modelletje.
Net ergens gelezen dat er verschillende versies van bestonden : eerst met plastic groene of rode velgjes, later (einde productie) met zamac velgjes.
Laatste versie zou de zeldzaamste zijn.
Heeft Solido ooit ook geen miniatuurtje van de Etoile Filante gemaakt of vergis ik me hier ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 297
Leeftijd : 70
Localisation : Mortsel Belgie
Registration date : 02-02-07

Renault 'L'ETOILE' Empty
BerichtOnderwerp: CIJ Renault L'Etoilr   Renault 'L'ETOILE' Icon_minitime14/10/2008, 1:03 pm

Ik heb een massa catalogi hier: o.a. ook van Solido Toys door Dr. Edward Force. Ik heb een DB Panhard teruggevonden, een Matra en een Renault Alpine MAAAAAAAAAAAAAR (met alle respect) ik heb thuis een lichtblauwe Jag XK120 van Dinky staan die alleen in de USA is verkocht en ook niet in zijn catalogus van DT voorkomt, dus kan ik eigenlijk geen echt antwoord geven. Gr.Pierre
nb: mijn versie is met witte banden op grijze velgen (kan zamac zijn of alu) maar ik ga geen orginele band er af halen om te checken. (Probleem is ook dat die banden diep verdoken zitten)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dedinkyclub.actieforum.com
Brigaboe




Aantal berichten : 199
Leeftijd : 70
Localisation : Mortsel
Registration date : 02-02-07

Renault 'L'ETOILE' Empty
BerichtOnderwerp: Renault 'EToile'   Renault 'L'ETOILE' Icon_minitime15/10/2008, 1:58 am

Voor de kenners:pour vu/voor gezien/as showed
Renault 'L'ETOILE' Spanje10
gr.P
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dedinkyclub.eu
Gesponsorde inhoud





Renault 'L'ETOILE' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Renault 'L'ETOILE'   Renault 'L'ETOILE' Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Renault 'L'ETOILE'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 103 RENAULT R8
» 518 RENAULT 4L
» Renault 4 L - nr.53
» Renault 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DDC - DeDinkyClub :: MINIATUREN - AUTO'S :: CIJ - JRD - QUIRALU-
Ga naar: