DDC - DeDinkyClub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DDC - DeDinkyClub

Verzamelen en herstellen van miniaturen
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 even voorstellen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
dinkger

dinkger


Aantal berichten : 116
Leeftijd : 73
Localisation : venlo NL
Registration date : 09-04-08

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen   even voorstellen Icon_minitime9/4/2008, 11:26 pm

hallo, ik ber ger uit venlo,nederland, en heb wel eens op deze site rondgekeken en uiteindelijk maar besloten om me aan te melden.
heb toch al een aantal interessante tips gelezen en hoop dat ik er ook iets aan kan bijdragen.
ik verzamel alleen dinky toys en autotransporters alle merken in 1:43.
bij dinky toys probeer ik zoveel mogelijk serie's compleet te krijgen en dat lukt me al aardig.
heb ook een site waar ze te zien zijn.
verder als er vragen zijn stel ze, zal ik ook doen.


http://groups.msn.com/dinkyverzamelaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 297
Leeftijd : 70
Localisation : Mortsel Belgie
Registration date : 02-02-07

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Hoi, welkom!   even voorstellen Icon_minitime10/4/2008, 8:37 am

Hoi, welkom! We zijn met drie begonnen (Dean uit West-Vlaanderen (de Westhoek), Ronald een uitwijkeling die nu in Charleloi resideert en tenslotte ikzelf (Pierre) uit Mortsel ten zuiden van Antwerpen.
Ik veronderstel dat ge de Lotto gewonnen hebt als ge alles van Dinky zoekt te verzamelen Very Happy Ik wou dat ook maar vooral de variaties zijn zo talrijk dat het (voor mij toch) onbegonnen werk is.
We zijn begonnen als de 'DeDinkyClub' maar later uitgebreid tot DDC (DeDiecastCollectors) omdat we belangstelling hebben voor alle modellen. Ik weet dat een aantal Nederlanders onze site regelmatig volgen, maar ik vind het jammer dat we nog geen oude originele foto's hebben binnengekregen van Luxor, Sablon, Lion Toys, Best Box ( later samen met Efsi en vervolgens FSI) omdat we graag van elk merk minstens 1 foto (en wat info?) zouden willen geven. Misschien een gelegenheid om uw nederlandse collega's eens een hintje te geven?
In elk geval, beste groeten en nogmaals welkom namens ons allen. P.
PS: Omdat we de front van de site zelf regelmatig 'verversen' mag elkeen een diorama of een speciale foto doormailen naar info@dedinkyclub.eu


Laatst aangepast door Admin op 11/4/2008, 11:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dedinkyclub.actieforum.com
Boumpa

Boumpa


Aantal berichten : 736
Leeftijd : 78
Localisation : Charleroi - Fleurus
Registration date : 05-02-07

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen Icon_minitime10/4/2008, 10:10 am

Hallo Ger,
Hartelijk welkom op het forum, en uitkijkend naar de foto's van je verzameling.
Wat betreft de auto transporters, graag een foto van je 983 car carrier en trailer en 989 want die mankeren onder DT engeland kommerciele voertuigen
Terug naar boven Ga naar beneden
dinkger

dinkger


Aantal berichten : 116
Leeftijd : 73
Localisation : venlo NL
Registration date : 09-04-08

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen Icon_minitime12/4/2008, 3:48 pm

zal zo snel mogelijk aan je verzoek proberen te voldoen, de 983 + trailer heb ik in mijn verzameling maar de 989 helaas niet(of ooit gebeurt ben bang voor gezien zijn prijs) maar geef de hoop niet op.
moet nog even ontdekken hoe dat gaat met foto's maar komt beslist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brigaboe




Aantal berichten : 199
Leeftijd : 70
Localisation : Mortsel
Registration date : 02-02-07

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: ook via hotmail   even voorstellen Icon_minitime12/4/2008, 11:39 pm

We zijn ook (soms in de dag, soms 's avonds en nog somser 's nachts bereikbaar via hotmail (messenger)). Vooral Dean en Brigaboe lijden aan insomnia. Ga via hotmail gewoon naar agalowis@hotmail.com of ronyboumpa@hotmail.com of dean_secember@hotmail.com (_ tussen dean en ecember) en we kunnen live en kosteloos praten als we online zijn. (kan ook tesamen op 1 lijn en ne webcam kan ook). Ter info, Pierre
nb: Zowel boumpa als brigaboe zijn ook admin; dat kan soms verwarrend zijn, daarom deze aanvulling.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dedinkyclub.eu
Gesponsorde inhoud





even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» even voorstellen
» even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DDC - DeDinkyClub :: VISITEKAARTJE WIE BEN IK ?-
Ga naar: