DDC - DeDinkyClub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DDC - DeDinkyClub

Verzamelen en herstellen van miniaturen
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hoe 'ZE' zelf maken ?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Brigaboe




Aantal berichten : 199
Leeftijd : 70
Localisation : Mortsel
Registration date : 02-02-07

Hoe 'ZE' zelf maken ? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe 'ZE' zelf maken ?   Hoe 'ZE' zelf maken ? Icon_minitime26/10/2007, 11:33 am

Hallo Dean, we hebben een nieuw item over transfers geopend. (ongelooflijk dat we dit onderdeel over het oog konden zien)
Ik heb een site gevonden: www.mcgpaper.com/howtodecals.html Ik heb deze kort doorgenomen en het principe is dat je met een spuitbus over iets afgeprint of getekend gaat; kleuren worden geabsorbeerd in de film die door de spuitbus gemaakt wordt en kunnen later weer afgegeven worden.
Meer en omstandiger uitleg op die site dus. gr. Pierre
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dedinkyclub.eu
Boumpa

Boumpa


Aantal berichten : 736
Leeftijd : 78
Localisation : Charleroi - Fleurus
Registration date : 05-02-07

Hoe 'ZE' zelf maken ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe 'ZE' zelf maken ?   Hoe 'ZE' zelf maken ? Icon_minitime27/10/2007, 1:24 pm

Brigabo, ik ben eens gaan kijken op die site (usa), denk je dat ze dit ''speciaal '' papier hier ook verkopen ? Indien ja Heb je een adres en een prijs idee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brigaboe




Aantal berichten : 199
Leeftijd : 70
Localisation : Mortsel
Registration date : 02-02-07

Hoe 'ZE' zelf maken ? Empty
BerichtOnderwerp: Schleiper Belgielei A'pen   Hoe 'ZE' zelf maken ? Icon_minitime28/10/2007, 6:55 am

Hoi R, we hebben hier in A'pen een afdeling van Schleiper (asgetdaarnievintdanvintgetnerges). Ik zal daar eens binnenspringen (heb er een klantenkaart ook). Als het moet besteld worden dan kunnen we dat best gezamenlijk doen en de kosten delen. Als ik meer weet dan stuur ik een nieuwsbrief. gr.P
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dedinkyclub.eu
dean




Aantal berichten : 173
Registration date : 04-02-07

Hoe 'ZE' zelf maken ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe 'ZE' zelf maken ?   Hoe 'ZE' zelf maken ? Icon_minitime28/10/2007, 7:04 am

om op decalpapier te kunnen met de printer heb je een inktjetprinter nodig,en die heb ik niet,zal weeral kosten moeten doen!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brigaboe




Aantal berichten : 199
Leeftijd : 70
Localisation : Mortsel
Registration date : 02-02-07

Hoe 'ZE' zelf maken ? Empty
BerichtOnderwerp: inkjet ? KLEURENLASER JA   Hoe 'ZE' zelf maken ? Icon_minitime28/10/2007, 7:19 am

Dean, Inkjets gooien ze naar uwe kop (voor 25€ in de Carrefour) Als ge ne nieuwe printer wilt kopen dan zou ik ne kleurenlaser kiezen en liefst nog ene die A2 kan drukken. Ik kan niet kijken in uwe portemonnee maar op termijn... ? gr.P.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dedinkyclub.eu
Boumpa

Boumpa


Aantal berichten : 736
Leeftijd : 78
Localisation : Charleroi - Fleurus
Registration date : 05-02-07

Hoe 'ZE' zelf maken ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe 'ZE' zelf maken ?   Hoe 'ZE' zelf maken ? Icon_minitime3/11/2007, 7:20 pm

Die site die jullie me doorstuurde lijkt me erg interressant, zou dat toch wel is willen proberen
Terug naar boven Ga naar beneden
dean




Aantal berichten : 173
Registration date : 04-02-07

Hoe 'ZE' zelf maken ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe 'ZE' zelf maken ?   Hoe 'ZE' zelf maken ? Icon_minitime3/11/2007, 9:19 pm

Ronald,misschien kun je het eens proberen voor een decal voor op mijne serie 28 lol! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Boumpa

Boumpa


Aantal berichten : 736
Leeftijd : 78
Localisation : Charleroi - Fleurus
Registration date : 05-02-07

Hoe 'ZE' zelf maken ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe 'ZE' zelf maken ?   Hoe 'ZE' zelf maken ? Icon_minitime4/11/2007, 4:07 pm

Ik zal op mijn einde jaars cadeau lijst ''decal papier'' toevoegen
Maar als er iets is dat ik niet heb dan is het artistieke aanleg.
Ik zal hulp nodig hebben voor het model , of zoeken of het ergens te copieren valt
Terug naar boven Ga naar beneden
dinkger

dinkger


Aantal berichten : 116
Leeftijd : 73
Localisation : venlo NL
Registration date : 09-04-08

Hoe 'ZE' zelf maken ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe 'ZE' zelf maken ?   Hoe 'ZE' zelf maken ? Icon_minitime12/4/2008, 11:30 pm

toch wel interessant om het forum eens door te lezen.
heb ook een tip over decals.
ben ook aan het experimenteren geweest en heb van TESTORS een setje gekocht inhoud paar velletjes decal papier wit en blanco en een spuitbus.
er zit ook nog cd bij met wat voorbeelden.
uiteraard geprobeerd en moet zeggen werkt perfect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Boumpa

Boumpa


Aantal berichten : 736
Leeftijd : 78
Localisation : Charleroi - Fleurus
Registration date : 05-02-07

Hoe 'ZE' zelf maken ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe 'ZE' zelf maken ?   Hoe 'ZE' zelf maken ? Icon_minitime15/4/2008, 4:10 pm

Kun je ons , indien mogelijk met photo's de werkwijze beschrijven, of enkele van je gerealiseerde decals tonen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe 'ZE' zelf maken ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe 'ZE' zelf maken ?   Hoe 'ZE' zelf maken ? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe 'ZE' zelf maken ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DDC - DeDinkyClub :: RESTAURATIES EN REPARATIES :: DE RESTAURATIE ZELF :: TRANSFERS/DECALS-
Ga naar: